Povinnosti predávajúceho
Zodpovedáme za:
Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v momente odoslania objednávky.
Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Nezodpovedáme za:
Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
Poškodenie zásielky zavinené poštou.
Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám ich bezodkladne oznámiť.
Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
Ceny tovaru
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Sú uvedené koncové ceny vrátane DPH. K cene tovaru bude pripočítané poštovné.
Termín dodania
Dodacia lehota sa pohybuje od 3 do 14 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak sa tovar, ktorý ste objednali, medzičasom vypredal, budeme vás o tom informovať.
Spôsob dodania tovaru
Objednaný tovar zasielame poštovou zásielkou. Faktúru posielame elektronicky.
Platba
Možný je nasledovný spôsob platby za tovar:
Paypal
Prevodom na účet
Poštovné je zdarma
Zrušenie objednávky
Zrušenie objednávky je možné, ak nás budete kontaktovať čo najskôr po jej odoslaní, mailom na pavel@cestycinou.sk. V prípade, že tovar nebol ešte odoslaný, je možné objednávku zrušiť. V prípade, že bude objednávka zrušená z našej strany, budeme vás o tom bezodkladne informovať.
Ochrana osobných údajov
Všetky informácie, ktoré nám pri objednávke poskytnete sú chránené pred zneužitím. Zaručujeme, že údaje o vás neposkytneme tretiemu subjektu.
Reklamácie
Pred prevzatím zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. Poškodenú zásielku (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame neprebrať. Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru na doručenie Slovenskej pošte.
Pri reklamačnom konaní postupujeme podľa aktuálnych zákonov SR so snahou o čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie.
Platnosť a zmeny týchto obchodných podmienok
Tieto obchodné podmienky môžu podliehať neohláseným zmenám. Táto verzia platí od 9.7.2017.
Všetky fotografie, texty, videá a aj dizajn stránok, ak nie je vyslovene napísané inak, sú moja vlastná tvorba, ktorá je chránená copyrightom a bez môjho súhlasu ich nie je možné preberať.